Skyddad!

Nu sitter jag här med två stick i armen och tycker synd om mig själv. Först ett hos barnmorskan och sen ett på vårdcentralen, en läbbig spruta full med vaccin. Ska jag vara ärlig så kändes den inte ett dugg. Det har gått ett par timmar sen vi fick sprutan och jag är fortfarande inte förlamad och ingen mild influensasymtom har visat sig än heller.
Dagen har varit fartfylld och jag har fortfarande inte landat. Nejdå, Emelie har skurat badrummet och jag hade lätt kunnat fortsätta med att storstäda hela lägenheten. Hm, kanske en bebis på gång? Man brukar väl få städnoja innan bebisen ska ut?
Men nu får det räcka för ikväll. Jag ska slänga mig i soffan med en skål vindruvor och en bok.




Kommentarer
Postat av: unique

Jag ska få min imorgon. Hoppas det är som du säger..Att den inte känns.



Ja, visst är den söt? Men kan snart inte ha den längre. Har börjat kasa upp så smått



2009-10-15 @ 19:59:51
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0