Som ett mirakel!

Läkarbesök igår var det ja....

Nervös som bara den kommer jag och Nisse till förlossningen kl nio. Där ska vi träffa en läkare som ska informera om eventuell vändning, snitt, risker och andra alternativ. Tre stycken känner på magen och konstaterar sätesbjudning. Men de gör ett ultraljud ändå och gissa vad? Busungen ligger inte i säte och nej hon har inte två huvud, hihi! Nä, ush vad hemskt.
Hon har helt enkelt vänt på sig och har ett huvud som känns som en gump.

Jag gick där i från väldigt chockad men väldigt lättad och det tog mig faktiskt ett tag innan jag kunde känna att jag var glad. Men det är jag och nu är jag laddad som tusan för nu vill jag ha min lilla tjej. Den mysiga tanken att inte veta när hon ska komma, hur förlossningen ska starta och gå till.

Som ett litet mirakel har min lilla flicka vänt sig och jag är redo, redo att få henne till världen.....



Sängen där hon ska ligga om ett par veckor <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0