Sovmorgon!

Gick och la mig igår med en dunkande huvudvärk och vaknade i morse med precis samma om inte värre. Gick upp och försökte få i mig lite frukost med familjen, tog två alvedon och kröp snabbt ner i sängen igen i ett mörkt sovrum och drog täcket över mitt skrikande huvud. Vaknade halv tolv (inte klokt för att ha barn) men som tur är har jag en underbar man som minst sagt kan roa lilla Engla. Jag tror kanske att min hemska huvudvärk kan vara resultatet av all denna sömnbrist jag har haft den senaste veckan. Nu har jag fått i mig lite mat, städat lägenheten (i förhoppning av att forlossningen ska komma igång) är så trött på att vara gravid nu!!!

Ikväll kommer lite nära och kära hit med hämtmat. För mig blir det en maffig räksallad med dressing och nybakat bröd. Nisse ska iväg och spela poker med grabbarna. Vinn pengar, kör bil och inte en droppe öl lät kravet  från mig, jag ska ju ha ett 1 november barn......



Är inte så pigg på att lägga ut en risig bild på mig själv så det får bli
en massa kärlek från Malmös finaste sten.

 


Kommentarer
Postat av: unique

Var försiktig med huvudvärken. Håller den i sig måste du kolla upp det =)

Så du ska föda imorgon? haha Hoppas du har rätt

2009-10-31 @ 20:41:04
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0