Tack tjejer!

Det var så otroligt roligt att ha tjejerna här igår. Synd att en del inte kunde komma men nu fick vi plats runt bordet. Själv tyckte jag att det blev lyckat och även jag som bjöd hade trevligt. Annars brukar man alltid vara sönderstressad och försöka vara alla till lags. Men jag antar att det är det som är skönt med sina vänner, att man bara kan slappna av. Maten var god och jag fick jättefina presenter. Allt från söta kläder, praktiska saker till ett jättefins smycke från blivande gudmor Challe ♥
Det blev många skratt under kvällen och när alla hade gått så var jag uppe i ett skönt rus av lycka. Jag älskar mina vänner.


Lite trött efter all matlagning.


Stina och Challe ♥


Johanna och Stina


Emilia och Louise.

Det togs även en del magbilder men jag besparar er dem med tanke på att jag är stor som ett hus. Måste bara säga att jag är så lycklig att jag har fått chansen att vara gravid tillsammans med min äldsta vän Stina som ska ha bebis ett par veckor efter mig.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv =)

2009-10-05 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0