Utvilad?

Ja det får man väl säga att jag är. Men det var en trött Emelie som steg upp med pigga lilla Engla i morse kl sju. Efter lite morgonmys, frukost och en promenad till dagis gick jag hem och sov i några timmar. Natten har varit hemsk. Jag kan ju inte vända på mig längre. Vänder jag överkroppen så känner jag hur mitt bäcken hänger med en stund efter, då med ett klick. Inte så jättehärligt att vara rörlig mellan överdel och underdel nä.
Nu sitter jag i mitt kök och har mumsat i mig en stor skål med currynudlar och lyssnar på Abba i Spotify, tror nog att jag ska hasa mig ett par meter, sätta på en kopp kaffe och äta en mazarin.

 


Kommentarer
Postat av: unique

Du måste verkligen längta efter att få "din kropp" tillbaka. Misstänker att man är ganska trött på det i slutet..?



Jag måste godkänna kommentaren först. Därför syns den inte direkt =)

2009-10-08 @ 12:59:27
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0