Vårt kommande bröllop!

Igår var vi utbjudna på en fantastisk middag på det mest underbara stället jag har varit på. Vi körde en bit ut på landet. Vi möts av en restaurang som har blivit rekomenderad av White guide flera år i rad och även tagit hem årets kock. Stämningen där inne var helt otrolig, lite som att komma hem. Det var så personligt där. Ett väldigt modernt mormors hem. Jag kände den värmen och ombonaden som jag brukade känna hos min mormor när jag var liten. En trygg känsla.

Eftersom vi vill gifta oss på landet fick jag och Nisse iden att ha vår bröllopsfest där.  Vi kom på att där ligger en kyrka bara ett stenkast där i från så vi åkte och tittade på den efter restaurangbesöket. Och vet ni? Den var helt perfekt. Allt igår sa bara klick. Vi har bestämt oss för ett litet intimt bröllop med endast de som står oss närmst. Allt känns så rätt.

♥Jag är så lycklig♥



Jag igår på restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0