Vila står på schemat!

Nu är det inte lång tid kvar tills den lilla busen ska komma. De senaste veckorna har jag varit så stressad, jag har haft så otroligt mycket att göra. Fast än att jag inte jobbar har kalendern varit full från måndag till fredag. Så nu försöker jag att inte planera in en massa saker så jag får en chans att vila upp mig.
Så idag blir det bara till att vara hemma, titta på Malou och kanske ta en promenad i det kalla men fina vädert.

I söndags sov Challe hos oss. Jag och Nisse skulle till läkaren på morgonen så hon skulle lämna Engla på dagis och fläta hennes hår eftersom de skulle fotas igår.
Engla blev så fin i sitt hår, jag längtar tills fotona trillar ner i brevlådan. Tack Challe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0