Vilket spännande inlägg!

Godmorgon? Här sitter jag nyvaken och pratar i nattmössan och smaskar i mig gårdagens middag som var paj med bacon, brocoli, grönsaker och ost. Det är precis lika gott nu som igår. Jag har passat på att ta sovmorgon idag när jag hade lämnat Engla på dagis. Det blir ju som sagt inte mycket sömn på natten mer. Ingen bebis har tittat ut ännu. Läget är fortfarande det samma, med värkar och så. Men jag antar att den lilla  trivs där inne i den varma och skyddade miljön <3
Nu blir det snart en lång varm dusch innan jag ger mig ut i höstrusket för att hämta mitt hjärta på dagis, men innan dess tittar väl huvudet in i frysen och tar ett par skedar Ben & Jerrys, hihi!

Det blev ett litet inlägg idag ändå från mitt extremt spännande liv=) Hoppas ni alla har det bra.


Kommentarer
Postat av: unique

Jag läser faktiskt och blir glad när jag ser ett nytt inlägg =)

2009-10-26 @ 13:16:07
URL: http://saratilling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0