Skrivkramp!

Sitter här och ska försöka få ihop ett förlossningsbrev som ska följa med på den stora dagen. Bara ett enkelt brev som förklarar vad jag har för förväntningar. Önskemål gällande smärtlindring och vad jag vill ha ut av personalen. Detta är viktigt för mig att få fram eftersom jag inte vill att min förlossning ska bli som den förra. Men nu sitter jag här och har skrivkramp. Detta borde ju inte vara så svårt eftersom det är mina tankar och önskemål. Men jag har en så stark känsla av att det inte kommer bli en vanlig förlossning utan ett snitt. Kommer jag inte bli ledsen då när jag tittar på mitt förlossningsbrev som jag inte kommer att få dela med mig av? Borde jag skriva ett så jag har det klart (hon har ju faktiskt lite tid till på sig att vända sig,) eller ska jag vänta några veckor tills jag verkligen vet? Ghaa förbaskade skrivkramp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0