Alice som tog mig med storm!

Igår var jag på bio med min fina vän Challe. Jag var till och med på den sena niobian. När Challe frågade om jag ville gå sa jag med allvarlig röst, Challe vi får faktiskt gå på den sena visningen. Challe svarade något i stil med, ehh ja brukar man inte göra det?
Då tänkte jag mig ett par år bak i tiden och visst gör man det. Bara det att nu för tiden går jag kl ett och tittar på Nicke nyfiken, Pettson & Findus och andra minst sagt lättsamma filmer.
Men nu till filmen som vi såg igår. Alice i underlandet 3D. En av de bästa filmerna jag har sett och absolut den snyggaste. Se den för gudars skymning!





Jag är nog faktiskt kär i Deppan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0