En vecka sen sist!

Nu har det gått en vecka sen jag skrev här i bloggen. Vad det beror på kan jag nog inte riktigt svara på. Kanske är det tidsbrist, eller brist på lust att blogga, kanske är det en kombination?
Jag vet iaf att när klockan är tio, barnen sover, allt är undanplockat och jag har slått mig ner i soffan för första gången är inte min första tanke att starta datorn. Nisse har jobbat asmycket den sista veckan vilket betyder nästan dubbelt upp för mig här hemma.
Jag har även prioiterat saker som jag annars sidosätter för bloggen. Sånt som att sortera foto, läsa tidningar, en bra bok, rensa garderoben, barnens rum....... Ja ni fattar att listan kan göras lång.
Sen var det ju det här med tid. Det sägs ju att tid finns om man bara planerar den väl.(?) Här sitter världens största planeringsfreek som far runt som en jävla dyrasellkanin och inte hinner jag allt jag vill göra för de. Nä här gäller det att prioitera.



I lördags var vi på dop hos Emilio. Högtidligt som bara den och god mat. Tack Stina och Mauri!
Har kanske inte de bästa bilderna att bjuda på, Engla har fått för sig att hon aldrig mer ska vara med på bild, suck!


Minns ni Rosalinda från Pippi på de sju haven? Fågeln som säger, kra ska jag sticka kniven i dig.
Han heter iaf Doglas och finns här på terrariet i Malmö. Jag gjorde allt i min makt för att få honom att minnas denna replik, men icke!

Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Har saknat din blogg vännen :) Tro det eller ej men jag brukar titta in med jämna mellanrum för att se vad som händer i ditt liv! Hoppas allt e bra med dig!! KRAMAR

2010-04-19 @ 23:33:05
Postat av: Linda

Heej du ska väl inte sluta blogga?



__Hoppas inte det iallfall

2010-04-20 @ 07:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0