Från soffa till skumpa!

Idag har jag och Lhea bara chillat. Vi har bäddat ner oss i soffan, eller jag har bäddat ner mig i soffan de stunder som lillan har sovit. Man får passa på ibland medans den vilda är på dagis. Jag har sovit så dåligt inatt. Min hals kliar så förbannat mycket. Till sist pregade jag in en halstablett och somnade med den i. Sist jag gjorde så vaknade jag med en stor blå fläck på kudden. Haha, bevis nog att man saglar.
Jag känner av halsen även idag och dumt nog kliar det som mest när man lägger sig ner. Jag har suttit upp i soffan med mitt gosiga täcke runt mig och drukit te.
Ikväll bjuds det på avsmakningsmeny på en förstklassig restaurang. Jag ska äta gott, dricka skumpa och bara vara mig för ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0