Hand i hand!

Igår var bara en såndär perfekt dag. Barnens mormor kom på frukost och jag fick möjligheten att gå ensam med Engla till dagis. Det var helt underbart och jag upplevde verkligen en här-och.nu.stund. Vi gick i lugn och ro och pratade. Vid ett tillfälle blev det tyst och det var den bästa tystnaden som jag någonsin har upplevt. Jag kände Englas lilla hand i min, solen brände och jag kunde bara tänka på hur mycket jag älskar mina barn.

På förmiddagen tog jag och Johanna en riktigt lång promenad i det fina vårvädret, jag tror nog att vi gick i 2 1/2 timme. På kvällen grillade vi hemma hos dem och vi fick en försmak på allt underbart som sommaren har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad mysigt det låter!



2010-04-13 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0