Här sitter jag!

Barnen  sover, Nisse är och handlar mat, det ekar i vår kyl just nu. Ibland går bara tiden så fort att man inte ens hinner handla. Vanligtvis brukar vi handla på lördagar efter simningen, men just denna lördagen var vi bortbjudna och jag som är så inrutad i mina svenssonfasoner bryter ju nästan ihop när saker och ting inte är som de brukar. Inte konstigt man har magkatarr!

Här sitter jag nu iaf och väntar på att kylen ska bli full av massa smarrigheter igen. Jag har passat på att titta in på facebook, jag gör aldrigt det nästan, jag skulle ju avslutat mitt konto där. Varför är jag så dryg när det kommer till så lätta saker? Saker som att gå ner och posta ett brev är svårt för mig. Sen kan jag städa hela hemmet tre gånger om dagen, lätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0