Jag satt kvar!

Jag satt kvar vid köksbordet och datorn enda tills Nisse kom hem igår. När han kom packade jag in varorna för det kan man ju bara inte låta någon annan göra när man är smått störd och har det på ett visst sätt. Sen satte jag mig ner igen med två mackor, en kopp te och bröllopsguiden. Och där satt jag, helt insugen i bröllopsvärlden. Vi har bestämt oss för ett litet och personligt bröllop där allt runt omkring inte ska överglänsa själva budskapet. Jag är väl inte heller någon bröllopsfantast som har planerat mitt bröllop i hela mitt liv, nä snarare tvärt om. Men här satt jag nu tills klockan var helt för mycket känner jag idag och var helt till mig av alla ideer.

Nu har jag iaf klarat av en powerwalk, nu kallar duschen sen blir det lunch och shopping till mitt lilla födelsedagsfirande på lördag.



Kommentarer
Postat av: sara

bröllopsresa?

2010-04-28 @ 17:00:48
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0