Sneekerstok!

Nu när den efterlängtade våren smyger sig på vaknar den delen i min hjärna som kallas för sneekers. Jag måste verkligen ha ett par sen jag kastade mina andra har jag inte kommit loss att köpa nya. Inte för jag hade kunnat använda dem ändå med tanke på flera meters snö. Men nu är det ju så att jag har hittat tre par och då måste man ju välja(?) vad jobbigt när man är världens veligaste människa.
Men jag har för mig att det är bra för fötterna att variera sig, hihi?

Slimmade Converse i brunt skin, vanliga vita klassiska Converse, Adidasskor har alltid mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: caroline

ÄLSKAR de där i skinn, vill ha ett par jag med ;)

2010-04-06 @ 13:48:19
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heeej



skulle du vilja uppdatera din blogg oftare?



Kram Jenny

2010-04-07 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0