This is it!

Nu står jag och steker pannkakor. Vi tänkte vara lite busiga här hemma och käka en pannkaksmiddag med färska bär och lönnsirap. Alltså jag är helt fast, jag hade kunnat äta pannkakor med de tillbehören var dag. Engla har varit på dagis idag så det känns lite mer okej med en så kallad icke näringsrik middag. Fröknarna säger att hon äter som en häst där. Hon äter tydligen mer än dem och tar upp fler än två gånger på tallriken. Min späda lilla tjej som äter som en mus hemma undrar jag då.

Förra veckan fick jag och Nisse ett hyra-film-ryck, vi hyrde tre filmer. Vi har sett två av dem och båda var riktigt bra Sommaren med Göra och Slumdog millionaire. I kväll är det dags för den sista, jag hoppas på en storslagen film med mycket känslor. Michael Jackson This is it!

Kommentarer
Postat av: caroline

Så gott!!!!

2010-04-09 @ 13:28:00
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0