Vi klarade oss inte den här gången heller!

Igår fick Lhea sitt femmånaders vaccin och liksom förra gången fick hon feber efter. Denna gången verkar febern vara lite argare, den vill inte riktigt släppa. Hon är ganska gnällig och hon nöjer sig inte med sängen. Så här springer vi och kör vagnen i cirklar och från rum till rum.

Själv har jag precis gett mig på en storstädning, nu har jag bara moppen kvar. Det är ju som ett helt träningspass att städa. Fy vilken dålig kondis tänker ni? Och ja det kan hända men jag städar också i rekordfart. Så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt (utan att vara slarvig,) gärna med en arm eftersom på den andra sitter lillfisen. För en sak  är då säker, att har man ett litet barn så gör man allt med en hand. Att ha båda händerna fria är ju nästan samma frihetskänsla som en hel partykväll ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0