What a night!

I tordsags var jag och mamma ute och svira. Eller svira och svira, vi var ute och åt middag, drack vin och jag hade mina höga klackar på mig. Det är så långt till svira som jag kommer...
Vi var iaf på Blooms, en förstklassig restaurang med en ägare som tidigare jobbat med Gordon Ramsey. Vi åt en avsmakningsmeny på fem rätter och drack passande viner till. Det var en kväll över all förväntan. Det var en middag med otroliga smaker, fantasi och finess.
Efteråt tog vi en sväng på cubacafe med fina Stina.......



Efter middagen fick man ett godisfat med spunnet socker, klubba, mm


......Trots att det inte var en "riktig" utekväll så känner jag inte alls för att gå ut. Jag är så tillfreds med att bara vara hemma med min familj. Jag älskar att vakna kl sju pigg och redo för dagen och mina fina barn. Det kommer en tid när jag inte är behövd av dem på samma sätt så just nu njuter jag varje sekund, NÄSTAN! För lika lätt som barnen kan fylla hjärtat med glädje kan dem faktiskt även göra en gråhårig. Vad jag vill säga är att de är bara små en kort tid så det gäller att passa på.

Men självklart uppskattar jag att komma ut och jag vet hur viktigt det är att ha en balnas mellan mammarollen och sitt eget jag. Middag med vänner och ett par glas vin i all ära, men en redig partykväll som försummar morgondagen det får vänta.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0