Back to school!

Måste börja med att säga att bilderna från möhippan kommer upp idag, jag vet att jag lovade igår med tiden räcker inte till ibland. Så synd om mig nu om ingen bryr sig, hehe.

Jag hade annat för mig i går kväll. Jag började nämnligen skolan igår, pju! Ni förstår att det ska bli reda med dig. Om ett år är det jag som uppfyller min dröm, vad den är får ni veta när jag kommit in=)
Men först har jag ett par hinder att kliva över. Jag måste läsa på komvux i två terminer. Jag läser på distans och först ut denna terminen är matte C och engelska B. Wish me luck.

På kvällen efter skolan åkte jag och familjen och firade med en glass. Det blev en otroligt härlig kväll igår och solen tittade fram. Nu undrar jag bara en sak, är sommaren över nu? Synd om oss i så fall som har två veckor kvar på semester. Jävla skit!



Kommentarer
Postat av: Charlene

Lycka till ;)

2010-08-17 @ 14:22:45
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0