Dagen efter "The Big Day"

Vi har precis suttit och fikat på de goda cupcakesen som vi bjöd på igår och pratat om gårdagen. Man är lite tung i huvudet idag. Tror det är allt vin kombinerat med att alla spänningar nu har släppt. Det blev en riktigt lyckad dag och kväll. Jag kommer göra ett enskillt inlägg gällande gårdagen men jag väntar på bilder från vänner som jag kan lägga ut.
Nu är vi fru och man och jag måste säga att det känns precis som vanligt.  Bra tyckte prästen, det brukar vara då det är rätt ♥

Jag måste bara tacka alla som gjorde dagen fantastisk<3 och till er som läser bloggen ska jag säga att jag knappt kan bärja mig att få berätta om vår dag.



Sleten och osminkad. På väg hem från mamma i kläderna jag var
ute i igår. Det blev ingen traditionell bröllopsfest och varför vi sov
hos min mamma på vår bröllopsnatt får ni veta en annan dag.



The ring!



Cupecakes från gårdagen och ekologiskt rabarberte från Ikea.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag vill veta varför ni sov hos din mamma! Får väl ringa dig :) Ni var så fina igår. Nu är du hustru hihi

2010-08-29 @ 19:42:13
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Jag vill veta varför ni sov hos din mamma! Får väl ringa dig :) Ni var så fina igår. Nu är du hustru hihi

2010-08-29 @ 19:42:45
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken fin ring!!!

2010-08-30 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0