Dags att ta sig i kragen!

Lilla Engla har haft 40 graders feber här hemma i ett par dagar nu=( Ni anar inte hur det skär i hjärtat mitt. Första gången idag är hennes temp nere på det normala men hon är fortfarande inte riktigt bra. Jag har suttit inne i två dagar nu då trollungen är väldigt mammig, framförallt när hon är sjuk ♥

Nu hade jag iaf tänkt att smyga iväg en timme och träna. Jag har inte varit på gymet på evigheter så det kändes som om det vore dags. Ni anar inte hur lös jag är (eller jo Stina gör, hihi) jag bara dallrar. Jag vägde mig på Lheas niomånadersdag och såg att jag på ca sex veckor har gått ner åtta kg och samma dag provade jag mina gammla jeans. And guess what! Jag kom i dem. De där sena salsanätterna har nog gjort sitt=) Nu är det som sagt dags att bli lite fastare också. Tre veckor kvar till bröllopet. OMG!

 


En powerwalk med Challe en härlig vårkväll.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så bra att du gått ner allt det där! Duktigt!

2010-08-07 @ 17:10:32
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0