En riktig student!

Jag känner mig som en riktig student nu. Trots att jag bara läser på halvtid och distans dessutom. Jag vill vara ledig med Lhea länge men när hon väl börjar på dagis vill jag kunna söka till universitet direkt.

Jag är nyss hemkommen från skolan (trots att det är distans har vi tillfällen då vi ses hela klassen) jag har kokat ett paket nudlar som för övrigt är de bästa nudlarna jag har ätit. Challe tipsade mig om dem. De kostar tre spänn och finns i kinesaffärerna på möllan. Engelskläraren som jag har nu är riktigt bra. Duktig, lättsam och alltid  nära till skratt. Idag visade hon oss ett klipp på youtube som tar upp det här med olika uttal på engelska. Att en svensk låter på ett visst sätt när den talar och en dansk på ett annat. För visst hör man när det är en dansk som pratar engelska?
Jag skratta jättemycket i klassrummet, tror nog också att jag var den enda. Säger det något om min humor? Titta gärna på det.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Hahaha jag och Amir skrattade också!!! Vad torra dem är i din klass eller så vågade dem inte skratta ;)Bra att du gillade nudlarna :)

2010-08-30 @ 22:26:08
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0