Fettohelg!

Jag känner mig så svullen! Har haft en helt galen helg med en massa gott. Det var verkligen längesen jag frossade på det här viset. Jag och barnen har sovit hos min mamma eftersom Nisse pisse har haft sin svensexa. Jag har velat kasta ut fyllot kan jag ju säga.
Jag kan inte fatta att vi idag går in i bröllopsveckan. På lördag händer det. Och jag som bara har lust att kränga. Inte hjälper det mig att det är malmöfestival och att jag är en sucker för langos. Undra om jag kommer i min bröllopsklänning nu på onsdag när den ska testas efter de sista justeringarna? Jag vet, vi håller tummarna och jag äter bara en langos i år.



En fettofrukost hos min mamma i går. Bestående av allt. Nybakade bullar,
bacon, ägg och en satans god dansk fisost med fetthalt 45+. Sååå ja! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0