Fredagen!

Vaknade igår med extremt torr mun och huvudvärk. Klockan var 10.30 och här var helt tyst i huset (väldigt ovanligt.) Jag hade tydligen skickat ett sms till Nisse på natten att han skulle låta mig sova, så dem hade gett sig iväg till farmor och farfar. Nisse skulle ju vara snäll och låta mig sova men istället får han sig en utskällning för att dem har åkt iväg utan mig. Det finns inget värre än att sova bort en hel dag. Givetvis tvingade jag Nisse att komma och hänta mig, jag ville ju också vara där. Efter att ha varit borta en hel dag från mina barn saknade jag dem så sjukt mycket. När vi kom fram sprang Engla mot mig och skrek mamma. Jag fick en lång kram och känslor som man inte kan få för någon annan än sina barn. Det blev en jättemysig dag trots en lite småbakis Emelie.



Engla hade plokat blommor till mig på ängen ♥




Vi hittade ett fält fullt med vilda björnbär.



Busfia!

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Hahaha så synd om Nisse ;)

2010-08-14 @ 21:25:06
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

det e bara bra med oss, fullt ös nu när Ellen inte är still en sekund! haha den där situationen om att du ville sova men ändå blev små sur när gubben din inte tagit med dig, känner jag igen.. de har det nog inte alltid så lätt de där gubbarna ;)



ska bli kul att se bilder från möhippan sen :) ha en mysig söndag!! kram

2010-08-15 @ 14:59:40
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0