Fullt upp!

Jag är helt slutkörd nu känner jag. I måndags låg jag i soffan hela dagen med kraftiga känningar i bihålerna, det gör så ont. I tisdags var vi på liseberg och igår hade vi möhippa för en vän som ska gifta sig (men det får bli ett eget inlägg.) Nu börjar jag med Liseberg.

Det var fler än vi som var där kan jag ju säga. Jag tror nog att hela sveriga hade prickat in Liseberg den dagen. Där var så galet mycket folk. Det var minst en halvtimmes kö till barnkarusellerna (så ni med barn i fyraårs åldern vet ju vilket otroligt tålamod dem har, host host.) Och till dem stora karusellerna var det säkert en timmes kö. Kul lixom. Men vi hade kört i flera timmar så det var inte lönt att hänga läpp. Jag tror att Engla hade det riktigt roligt och det är ju faktiskt det som var huvudsaken. Jag tror inte heller att barn upplever folkmassor på samma sätt som oss.
Men i stort sätt hade vi en bra dag men kommer aldrig mer att åka mitt under semestertider.



En roadtrip bild är ett måste.



Det är något med dem där lissebergkaninerna.


 

 


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

ÄLSKAR din tatoo



Vi har Nikon D80 och är supernöjd

2010-08-06 @ 09:05:15
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: ellenojag

Skönt med roadtrip när man slipper köra :) Aldos serverar bara frukost imorrn och på söndag, ligger i Skanör på Mellangatan "huvudgatan". det blir nog en trip antingen imorrn eller på söndag för oss, sen får man ju vänta till nästan sommar innan det är frukost igen ;) ha en mysig fredgkväll! kram

2010-08-06 @ 22:32:37
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0