Im so excited!

Jag startade morgonen med en brakfrukost  hemma hos min faster. Hon har hjälpt mig med min brudklänning och idag var sista provningen. Den satt som en smäck ska jag tala om=) Challe ska fixa mitt hår på lördag så jag och Cecilia provade ett par frisyrer idag och har nog kommit fram till den rätta. Jag kommer att ha en enkel och stilren look. Jag vill kunna identifiera mig med mitt inre en viktig dag som denna.



Flätorna är lösa och smått slarvigt gjorda. Och något rosa gummiband
kommer det inte att finnas på lördag. Kanske en söt liten vit blomma?


Tack Cecilia för ALL hjälp!

 

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Det blev jättefint! I'll do my best ;)

2010-08-26 @ 10:58:16
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0