Min möhippa och en massa bilder!

Kl 13 torsdagen den 12 agusti helt ovetandes stormade mina vänner in på Englas rum medans vi satt och spelade memory. Fast än att jag viste att det skulle bli av när som så hade jag verkligen ingen aning just den dagen. Vi hade planerat in bio jag, Nisse och Engla (självklart viste Nisse.) På kvällen skulle jag hem till Stina på tjejmiddag. Ha, där fick jag!

Vi satte oss i en taxi som tog oss till kungsparken. Där drack vi vin, åt jordgubbar och vindruvor och lekte lekar. Vi lekte bla en lek som går ut på att man ska stoppa in grodgodisar i munnen och spotta ut dem så långt som möjligt. Förloraren fick ta en shot och vinnaren vann en groda att äta upp.

Just de. Jag fick ett shotglas där det stod varsågod och skölj. Detta glaset fyldes på mellan varven.

Efter ett par timmar i parken drog vi iväg och tog en salsalektion. Eftersom dans är mitt stora intesse (speciellt salsa) blev jag förståss väldigt glad. Sen bar det av hem till Challe för att fylla på våra glas och käka en god middag (lite väl stark om ni frågar vissa=))
Sen tog vi på våra dancingshoes och drog till Cuba såklart.

Jag är så sjukt nöjd med dagen och jag skulle inte vilja ha den på något annat sätt. Jag älskar mina vänner och är så otroligt glad för var och en som var där.
Tack Stina och Challe för att ni fixade allt till just min dag ♥

 


I taxin helt ovetande om vad som komma skall. Det var faktiskt en
ganska sjuk känsla att inte ha någon koll. I vanliga fall är mitt liv
minst sagt strukturrerat.



I parken!



Mina fina tärnor. Alla andra hade svart på sig och jag vitt. En bra tanke
tyckte jag. Mina tärnor ska faktiskt ha svart på bröllopet.



Stina spottar grodor för livet. Och jag som trodde att Stinis skulle
vara ute efter den där shoten=)



Titta, den där bruden är allt bra hjälpsam. Då ska vi inte tala om
att jag sprang fram till Marias bil efter dansen och skrek jag ska sitta fram, jag är bruuuud!
Bakom mig lunkar stackars höggravida Emilia fram och får snällt trycka
in sig där bak. Fy dig Emelie! Jag tänkte nog inte riktigt. Förlåt!!



Salsa? Ser ni att ingen av oss gör samma steg?



Jag och Challe.


Jag och Johanna.





Challe, Maria, jag och Stina.



Louise.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Det var en kul dag <3

2010-08-20 @ 21:30:26
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Ser ut som en riktigt lyckad dag/kväll/natt!!



ha en mysig helg! kram

2010-08-20 @ 21:47:26
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0