Möhippa!

I onsdags firade vi Madde med en möhippa som hennes underbara syster hade fixat. Vi startade dagen i parken, från klockan 11 på fm var vi alla as kalas. I parken hade vi champange frukost med frukt, kubb, kräftor och skratt. Vi begav oss senare för att ta en lektion zomba (en blandning av de olika latindanserna) satan vad vi var svettiga och fulla. Vi trodde att vi var där för lite salsa men ack vad tränaren hade missuppfattat sälskapet. Där var det sten hård träning, mina ben värker fortfarande.
Sen var det sushi på menyn för att sen bege oss hem till Mikaela för att ta del av varandra och öppen bar. Vid elva trillar vi in på cuba cafe och dansade till de stängde. Satan vad kul vi hade och jag tackar alla för den fina dagen/kvällen/natten och hoppas på att Madde är riktigt nöjd med sin möhippa ♥

 



Galenskaper i parken med prinsessan Madelene=)







Lycka till fina Madde! Jag ser så mycket fram emot din stora dag <3


By the way! Just nu tror jag att mina fina vänner är mitt uppe i planerna för min möhippa. Hmm?! Jag är väldigt nyfiken och kan inte bärga mig tills den galna dagen=)
Bara så att ni vet, om ni nu ska klä ut mig i något vill jag ha de söta kattöronen och den porriga bodyn från hm. HAHA, det är sant. Men glöm för allt i värden inte att be mig packa ner ett svart linne jag ska ha under.

Jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: STINA

Vilka krav hon ställer den där Emelie... Vem har sagt något om en möhippa... ??? ;)



LOVE YOUUU

2010-08-07 @ 00:12:11
Postat av: STINA

2010-08-07 @ 00:12:50
Postat av: Madde

Min älskade Emelie! Ni gjorde min dag! Det var verkligen helt underbart! Stor stor BLÖTT PUSSSSS

2010-08-10 @ 00:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0