Morgonmys!

Morgon och morgon. Men sena frukostar och en förlängd morgon är väl skönheten med semestern. Jag har lyxat till det lite extra här idag med ostfrallor och ägg till frukost.
Nu hade jag snart tänkt att ge mig iväg till gymmet och svettas lite. Jag tänkte faktiskt blogga lite idag om gårdagen. Jag var väldigt flitig med kameran igår men fick dessvärre ingen tid över för bloggen. Bjuder på tisdagens utflykt när jag kommer hem igen.




Lhea har förövrigt blivit väldigt duktig. I måndags ställde hon sig upp själv i sängen, gissa om hon blev till sig när tre stolta familjemedlemmar står och klappar åt henne. Hon har även börjat säga titta och där. När man frågar henne var lampan är, tittar hon på den och säger ddhhäää (där.)



Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken duktig tjej =)

2010-08-11 @ 12:48:52
Postat av: Charlene

Hon är så söt och duktig mitt gudbarn <3

2010-08-12 @ 08:51:33
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0