Museet!

Eftersom det inte är väder till att gör allt mysigt som vi har planerat som tex att åka till Hven, österlen mm, så får man hitta på en massa annat mysigt. Vi har spenderat dagen på museet. Barnen tyckte att det var jätteroligt och Lhea har sagt OJ och TITTA till allt, speciellt fiskarna. Det är nog hennes grej, fiskar.

Ikväll ska jag och Nisse ha myskväll. Vi ska se på film och umgås. Känns som det var evigheter sen vi gjorde det. Hm, konstigt när man haft semester i tre veckor tillsammans. Jag måste säga att jag verkligen gillar att hösten smyger sig på. Man kan tända lite ljus och plötsligt låter inte en kopp te så dumt längre.

Ha en fin kväll!



Såhär såg jag ut idag.



Barnen på museet ♥


Nej, detta är inte Nisse på sin svensexa, utan en del av utstälningen
på museet.


Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Hahahahaha.... Jag skrattade gott åt den sista bilden med din kommentar. :D

2010-08-25 @ 10:05:39
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0