Som att gå på moln!

Jag har känt Stina sen första klass och så längen jag kan minnas har hon tyckt att det var roligt att "ta hand" om människor. Jag minns så väl när vi var små och Stina tyckte att det var ett nöje att fixa mina fötter. Hon filade och höll på. Idag är hon hudterapeut och en mycket duktig sådan. På något vis har detta alltid varit det självklara yrket för henne. Det tycker jag idag iaf.
I onsdags var jag hembjuden på middag hos Stina och hennes familj. Det blev en god lasagne. Hon fixade mina fötter, nu såhär inför bröllopet. De blev så mjuka och fina. All annan fotvård jag har varit hos tidigare kan slänga sig. Och fotmassagen jag fick, den ska vi inte ens prata om.

Tack Stina för att du fick mig att gå på moln ♥



Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh, så härligt!!! Imorgon är den stora dagen :)

2010-08-27 @ 13:41:58
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0