Som jag kan!

Lhea bara växer och växer. Hon är snart tio månader och vill så gärna berätta vad hon kan. Ni förstår att den där Lhea är allt bra på att skryta hon=)

Jag är glad och smart. Jag vill inte vara hos alla och speciellt inte när jag är trött eller precis har vaknat. Mamma är bäst och storasyster absolut intressantast.

Jag säger en massa ord nu. Mamma, titta, mer, där, oj, wow. Ibland när de lämnar mig ensam i rummet en stund skriker jag, ajajajaj. Smart va? Det har jag lärt mig av syrran.

Jag kryper men det har jag gjort länge, min nya grej är att ställa mig upp och ta ett par steg sidleds.

Jag har två tänder som gjorde förbaskat ont att få=( och jag tror att två till är på väg.

Mat är min grej, oj vad jag kan äta. Men trots det väger jag inte så mycket. Max 8kg.




Kommentarer
Postat av: ellenojag

Söta Prinsessan! va mycket hon kan säga, Ellen säger nästan bara Mamma och sen massa man inte hör vad det är ;)

Ja vad gäller sömnen har vi verkligen haft TUR, hon somnar oftast vid nio / halv tio och sen sover hon till 9, äter lite välling och sen somnar hon direkt igen, och sover någon timme till, it´s nice! på dagen blir det dock inte mycket sömn, runt 30 minuter-60 minuter!

längtar efter bilderna från gårdagen!!! ha en fin söndagkväll som FRU ;) kram på dig

2010-08-29 @ 22:10:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Charlene

Naw så sött!

2010-08-29 @ 22:43:01
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Ingen tungviktare, men lika söt för det =)



Du, nu får du allt lägga ut bilder,. NYFIKEN ju!

2010-08-30 @ 08:59:05
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0