Tillbaka till vardagen!

Idag är Nisse tillbaka på jobbet och vardagen har Kickat igång efter fyra veckors semester. Det blir en liten mjukstart då vi åker till mallis om två veckor.
Engla skulle egentligen ha börjat sitt nya dagis idag och även barndans. Men tjejen fick feber på vår bröllopsdag och är därför hemma. Men imorgon ser det ut som att hon kan gå.

Hur mysigt det än är att ha semester är det lika skönt att komma tillbaka till vardagen och sina vanliga rutiner. Jag hade tänkt börja gå på öppna förskolan med Lhea nu. Tror att hon kommer tycka att det är hur roligt som helst. Jag hoppas på att få med mig Stina och hennes lilla Emilio också? =)

Efter en veckas sol på Mallorca är jag redo att möta hösten med nya snygga kläder, mustiga grytor och soppor (det är mycket roligare att laga mat och baka på höst/vinter) en massa tända ljus, och goda teee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0