Ta själv!

Vi körde ut på en liten miniutflykt i går. Det blev olof och viktor en bit utanför Ystad. Jasg älskar deras mackor men inte minst deras gårdsbutik. Igår köpte jag med mig en balsamvinäger för 200 kr. Galet jag vet, men en liten gourmet som man är=)
Det var en lagom start på semester och vi körde absolut mot rätt väder. Medans det regnade i malmö satt vi och lunchade ute i solsken.





Underbar sommarbild<3


På vägen hem hittade vi ett litet stånd. Man bara måste älska sånna
ställe. Där var ingen som jobbade, iställer var där en skyllt som ni
kan se på bilden och en burk med växel. Jag köpte med mig en massa
godsaker hem bla hallon, körsbär, gurka och tomat. Allt var närodlat.
Var jag ärlig med pengarna kan man kanske fråga sig? Ja det var jag,
måste man bara inte vara det när man får ett så gulligt förtroende?


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så sött! Det hade aldrig funkat på Möllan haha

2010-08-02 @ 10:38:14
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Sv: Naw tack :)

2010-08-02 @ 20:02:48
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0