Vad gör man inte...

Fick en rejäl sovmorgon i morse. Jag gick upp 9.15 och då sov till och med Engla fortfarande. Sugen på kaffe som bara den inser jag att vi inte har någon mjölk. Tittar ut och ser att det ösregnar. Det fanns liksom bara inga andra alternativ än att trampa i stövlarna och ta sig en härlig morgonpromenad till affären. Vad gör man inte för sitt kaffe?

Idag är Englas första feberfria dag, peppar peppar. Vi tänkte börja lite lugnt med en fika i stan. Känner att vi måste komma ut speciellt Engla som har varit inne sen i onsdags. Men först ska här målas med fingerfärger. Jag håller på med två tavlor, visar er resultatet sen. Pju, jag känner förväntningarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0