24 timmars mys!

Natten till idag spenderade vi hos min mammma. Jag tycker att det är himla mysigt att vara där. Ni vet, bara få vara liten igen, hihi. Det bjöds på en rejäl köttbullsmiddag och mammas goda tomtegröt igår när vi kom. När tjejerna hade somnat satt jag och mamma uppe och pratade. Imorse bjöd mamma mig på en sovmorgon. En ganska välbehövligt sådan. Idag har vi varit ute och busat i snön och när Nisse kom och hämtade oss körde vi iväg till Nova Lund. Jag är verkligen ingen rea-tjej och även om jag skulle vilja vara det hittar jag ändå aldrig något. Men idag, idag hittade jag en massa fint på P.o.P till tjejerna. De har verkligen en riktigt bra rea och jag köpte sånt som jag har spenat på hela hösten. Jag själv blev ett rött läppstift rikare. Nu har vi tänt ljus här hemma och dukat fram lite godsaker, (vindruvor, choklad och cashewnötter) vi tänker fira att Nisse är ledig ända tills på måndag.

Gott slut kära ni!



Morgonmys i mormors soffa. Ser ni trollungenshår?! Så otroligt vackert och tjockt. Lätt att sköta? Nej!



Lhea är alltid lika glad hemma hos mormor.



Ris ala malta som bara mamma kan göra den.


 
Fint i fönsterkarmen. Lyktan hittade jag för halva priset på ica och stenen fick jag av Engla i julklapp. Gissa var hon har köpt den? I mormors fönsterkarm. Mormor den ska jag ge till mamma i julklapp, okej?

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Va kul att du visar så mycket bilder nu vännen

2010-12-30 @ 21:09:55
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Så klart vi ses snart. Om bara väglaget kan bli lite bättre. Fast nu blir det snart mycket för oss. Kalas nästa vecka och sen flyttar vi ju =)



Gott nytt på Er

2010-12-31 @ 09:19:45
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0