Dan före dan....

Nu har vi jullov här hemma. Jag önskade mig lite sovmorgon men ikke! Det var bara till att masa sig upp kl sex. Tur att det är snö ute som lyser upp i vinter mörkret. Men vi har slappat imorse. Vi har tagit det så lugnt som det bara går. Vi har ätit en lång frukost och bara en av oss har lyckats komma ur pyjamasen. Idag ska vi bara vara hemma och förbereda inför morgondagen. Vi hade faktiskt tänkt  håll i er nu  spela bingolotto ikväll. Inte i min vildaste fantasi trode jag att jag skulle ta del av en uppesittarkväll med Lotta Engberg någon gång. Det tog mig 27 år, två barn och ett giftemål. Vilken julafton det ser ut till att bli, kallt och fullt med snö. Vågar man hoppas på lite solsken också kanske?

Jag bloggar ikväll från vårt julstök, ha en fin dag så länge.....




Jag slog på stort idag med lite kardemumma och kanel på kaffet. Tomtelatte kanske?





Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe, så kul att du också ska spela bingo... Tänkte precis de du skrev, trodde aldrig jag skulle vara 27 o titta på uppesittarkväll :) men man vet ju aldrig...kanske vinner... Lite vuxen poäng iaf, eller kärringvarning:)

2010-12-23 @ 14:08:31
Postat av: sara - mamma till wilda

Julafton här i vårt hem. Sååå mysigt. jons mamma med man och pappa med sin fru och hans 2 systrar plus pojkvän. Knytkalas blir det hhiihihi



Själva då?



Ja, det hoppas jag med. När den här jäkla snön slutar att vräka ner så

2010-12-23 @ 17:02:17
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0