De bästa stunderna ska inte fotas....

...de ska minnas.


Inte en mycke piggare Emelie idag inte. Jag har fortfarande en man som bara jobbar. Men jag är lycklig och har haft en fantastisk dag. Jag har spenderat hela dagen med Engla. Jisses vad jag har saknat att umgås med bara henne. Det var så längesen, tiden bara går. Det är faktiskt lite skrämmande. Tänk så mycket och så många man ska ha tid för. Både tillsammans och på tu man hand (är det ett ord föresten?) Vi lämnade lillasyster hos mormor och körde vidare till Entre. Där åt vi lunch på Red fellas, tittade en lååång stund inne på BR och gick på bio. Vi såg Dumma mej som faktiskt var riktigt bra och rolig. Den bästa stunde på hela dagen var när Engla lite innan filmen skulle börja satte sig till rätta med godiset i knät och viskade till mig, mamma jag vill hålla din hand. När jag satt där och höll hennes lilla, fina och mjuka hand såg jag ett fint foto framför mig (bloggskadad som man är) men nä, är det något som kan få mig att vara här och nu så är det mina barn. Vilken klärlek va? Det är fan helt sinnes.




Kommentarer
Postat av: ellenojag

Blödig som jag är började jag nästan grina nu, som jag längtar till Ellen kan säga "mamma håll min hand" vilken tokmysig mor & dotter dag ni haft!!

2010-12-28 @ 21:52:09
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0