Den godaste pepparkakan i hela världen!

Vi har varit och tittat när Engla och barnen på dagis lussade idag. Engla skulle vara pepparkaksgubbe, inte gumma och absolut inte Lucia. Det är min pojkflicka det. Hon var så söt i sin dräkt och eftersom Engla går på ett utedagis så var kläderna två storlekar förstora för att kunna gå på hennes ytterkläder. Gissa om hon såg rolig ut ♥ Men jisses vad kallt det var, jag tror nog att det är det kallaste jag har varit med om, på riktigt. Nisse berättade att dem hade räknat ut att våra -7 blev -14 i och med blåsten, brrr. När barnen hade sjungit (läs mumlat) så bjöds det på fika. Lussebulle, pepparkakor och glögg. Men det godaste pepparkakan av dem alla, det var Engla de....


Nu har jag varit och tränat och känner mig starkare än någonsin. Tog mitt personbästa på crossen och unnade mig därefter en lång stund i infrabastun. Nu ska här pluggas, sista uppgiften som ska in denna terminen. Till det ska jag ha ett glas vitt, (det blev en liten slurk kvar i flaskan efter att jag tömt resten i maten) det ska va gött att leva.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Naw, så typiskt henne att vilja vara pepparkaksgubbe :) <3

2010-12-13 @ 21:33:42
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Sååå vacker

2010-12-13 @ 21:59:08
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Hanna o Ellen kommer in på torsdag. Hade bara varit kul om du skulle vilja joina. Så får du äntligen träffa Hanna oxå hihii

2010-12-14 @ 07:10:00
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0