Frisk!

Vilken dag. Här är vi nog friska nu. Jag blev akut sugen på kaffe i eftermiddags, det bästa tecknet ever. Men som vanligt kör jag på som bara den. Här har städats och renbäddats. Vi var och bösökte ett ganska nytt möbelvaruhus idag som inte var något speciellt alls, där käkade vi en halv dassig lunch. Lhea springer nu. Nämen fort går det iaf, och  hon ska icke sitta. Idag på ica skrek hon så fort vi skulle sätta henne på första parkett (kundvagnen) som hon i vanliga fall älskar. Det är bara att glatt springa efter flickebarnet. Ikväll har Stina varit här på middag också har jag och Engla julbakat.
Det var min dag kort och gott, nu kallar sängen och förhoppningsvis är jag ännu bättre imorgon....





En liten tjej med ENORMT humör som absolut inte ska sitt utan gå!



Själv hittade jag i andra kläder än morgonrocken idag, woho!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad söt Lhea är :) Så skönt att du är frisk. Jag är fortfarande förkyld :(



Ja Amir älskade lasagnen :)

2010-12-18 @ 12:17:27
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Sv: Tack hihi jag är faktiskt riktigt nöjd med den :)

2010-12-19 @ 12:35:21
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0