God Jul!

Här har julaftonen startat perfekt. Engla var precis lika pigg och lycklig som jag hade förväntat mig. Jultomten har varit här inatt förstår ni och lagt många paket under granen och en i Englas strumpa (Lhea får vänta till nästa år.) Detta året hittade hon en lapp där det stod

God jul Engla.
Din paket detta året var för stort för att lägga i strumpan men jag har görmt det någonstans i huset.
Hälsningar Tomten.


Hon letade och sken upp när hon insåg att hon hade fått et tvspel. Haha, vadå att jag och Nisse är glada för hennes nya Nintendo wii. Challe har varit här hela morgonen. Vi har ätit frukost, tittat på julkalendern, bytat paket och haft glöggmys. Givetvis har vi även spelat lite Nintendo, hihi.
Nu bär det snart av till familjen för en förhoppningsvis underbar dag.









Fina Challe ♥



Frukost och glöggmys.




Lhea har samma klänning på sig i år som Engla hade på julafton för tre år sen.



Syskonkärlek ♥

Kommentarer
Postat av: dilnaz

Vad söta barn, sista bilden var jättegullig! :)

2010-12-25 @ 02:05:35
URL: http://phantomrider.webblogg.se/
Postat av: Charlene

Vad mysigt vi hade det <3 God fortsättning!

2010-12-26 @ 09:21:05
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0