Gottegris!

Det är min dotter de. Alla "rediga" mammor bör titta bort nu! Lhea har sin egen chokladkalender, har syrran så ska självklart lillgrodan ha. Favoriten är pepparkakor och när vi andra har fredagsmys lensar Lhea skålen på mjölkchokladen. Kanske fel av mig? Men tro mig när jag säger det, men det är fasen mycket svårare att "skydda" andra barnet. Vi äter ändå inte mycket godsaker här hemma så med handen på hjärtat har jag faktiskt inte så dåligt samvete.


Idag har vi myst i stan. Jag kämpar fortfarande med min förkyldning som inte vill ge sig och ni anar inte hur mycket folk där var. Så helt smärtfritt var det inte. Det blev en lunch på Jensens idag med, där är så himla bra och barnvänligt när man har en gapig unge som kastar mat runt sig. Snart julafton hörni, åhh vad mysigt.




Hon vet precis var choklad kalendrarna finns och där står hon och gapar, hela dagen om så ska vara.



Beställer mat på Jensens, glass ska det vara (tror hon.)

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Fin i PoP. Älskar den koftan..



Jag förstår dig. Måste vara mycket svårare med andra barnet. Jag slår dig då inte på fingrarna.



Jag har inte hört från Hanna, men jag kommer inte köra till Malmö. Vägarna är inte ok enligt mig och de kör som idioter. Vi får helt enkelt ta det efter nyår =(

2010-12-20 @ 22:14:58
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0