I min Velour!

Det är en trött Emelie på denna sidan datorn. Jag och tjejerna var ute på ett helvilt äventyr i natt. Med mycket rödvin ett par cuba libre och en massa dans. Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät. Jag ska försöka vara uppe lite och umgås med min man som annars jobbar mycket just nu, men innan dess hade jag tänkt betala räkningar och läsa lite bloggar. Bloggläsandet är verkligen min mysstund varje dag. Annars har jag inte gjort något vettigt alls. Jag har bott i min nya rosa Vera Velour morgonrock som jag fick i julklapp, myst med barnen och käkat pizza och glass från Vespa. Ingen dum Söndag inte.

Har ni haft ett bra julfirande? Själv har vi haft det jättebra. Vi har glömt vår kamera hemma hos min mamma där alla bilder från julafton finns. Så jag tänkte slänga ihop ett inlägg med en massa bilder från julafton när vi har hämtat kameran.






Kommentarer
Postat av: ellenojag

Ojojoj Både en Vera morgonrock och pizza från Vespa, bättre blir det inte!!!



HÅller med dig, bloggläsande är bästa egen mysstunden på kvällen!!

god fortsättning!kramar

2010-12-26 @ 21:17:15
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0