Inställt!

Ja, så kan man kort och gott förkorta mina två senaste dagar. Middagen i onsdags med mamma blev inställd igen. Mamma kände inte sig bra så det var bara till att flytta det ytterligare en vecka. Senare på kvällen skulle jag möta upp en gammal killkompis och ta en öl men även det sket sig. Igår skulle jag på dejt med min bloggkompis:) men att köra till Helsingborg i snöstorm är väl lite att utmana.


Engla sov hos mormor inatt så jag har haft en hyfsat lugn morgon. Jag blir lika förvånad var gång som jag inser att det verkligen är så mycket mer med två barn. Men det känner man inte av när man är inne idet och allt bara rullar på. Jag och Lhea gjorde vid oss när vi vaknade och körde hem till Stina och hennes familj. Där käkade vi frukost och lekte lite. Nu är vi hemma igen, Lhea sover och jag här sitter jag med datorn i knät, trött är jag. Jag är inne i en konstig period. Jag har så svårt att somna om nätterna. Huvudet är jättetrött men kroppen är orolig. Jag bara ligger och vänder och vrider på mig i timmar. Ikväll ska jag dricka godnatt te. Det har säkert inte så jättestor inverkan, men vad sjutton intalningen är halva grejen....



Trötta bästisar<3 Fast än att dom inte vet det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0