Isprinsessa!

Idag har vi segat lite på förmiddagen. Vi har ätit en riktig söndagsfrukost, Engla har lekt med en kompis och jag har storstädat köket. Framåt eftermiddagen gav vi oss till parken med skridskorna i högsta hugg. Det vore ju synd att kalla mig isprinsessa kan jag ju säga. Det var på ett par rostiga skridskor som jag vinglade fram och nästan tog hjälp av barnen so svepte förbi den gamla tantan som fortfarande tror att hon kan. Men det tog inte lång tid förens man kom in i det och tillslut kunde jag till och med vända. De ni! Måste bara tilllägga här att Nisse är grym. Jag blir lika shockad vart år jag ser honom åka. Engla tyckte det var mysigt och det tar inte lång tid förens hon är duktigare än sin mor.




Ser ni oss?




Stina och Emilio kom också förbi och mös med oss.



Vi avslutade med fika. Tunnbrödsrulle och varm choklad.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, så mysigt med skridskoåkning. Har jag inte gjort sen tonåren. Det ska vi fan göra nästa vinter med tösabiten =)

2010-12-20 @ 09:06:07
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0