Julstök!

Nu är jag färdig för idag. Jag kan inte smaka min brunkål eftersom jag är så stopp i huvudet pga förkyldningen. Jag vet seriöst inte hur den smakar. Hatar den känslan. Aja, folk får väl berätta för mig i morgon. Och inte ett sktit vann man på bingolotto heller. För övrigt har jag haft en riktigt bra lilla julafton med familjen. Paketen är inslagna och ligger under granen. De hemmagjorda presenterna är klara (kan inte avslöja dem nu,) och jag är redo att möta julafton. Kanske får jag göra det lite tidigare än önskat. En spänd liten Engla kommer väl att slå upp sina vackra ögon TIDIGT!  




Trött liten Lhea <3




Julmys i soffan



God eller inte? Det är frågan.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0