Middag hos Mor!

Fortfarande krasslig, fortfarande kallt och fortfarande snö. Ser ni den röda tråden? Engla är också hostig och Lhea är super snorig. Jag skulle egentligen träna idag men känner att jag vill vara försiktig när jag är krasslig. Jag kom iväg en sväng till salong Sina (jag har en vän som är hudterapeut, lucky me<3) och fick bryn och fransar fixade. Jag blev jättenöjd och det piggade upp lite. Just nu skulle jag suttit på en restaurang med min mamma, druckit vi och ätit god mat. Men det blev inte av eftersom vi båda känner oss dåliga. Jag hade verkligen sett fram emot ikväll, att få umgås med mamma bara vi och få klä upp mig lite. Men vi har flyttat fram det till nästa vecka.


Igår var vi på middag hos mamma. Det bjöds på köttbullar, mos, lingon och sallad. Så jäkla gott. Hon hade gjort det så fint där hemma och julstämnigen var på topp. Jag tänkte slänga upp resten av julpyntet på lördag, då får även granen ta plats. Lite tidigt kan tyckas. Men jag är så tråkig och tar ner mitt julpynt redan ett par dagar efter julafton. Då har man liksom nått klimax. Sen går man mot ett nytt år inte vill man väl ha julen kvar då?



Jag och mitt lilla paket.



Mamma och Engla.




Tjusigt värre.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Mysigt!



Vi ses imorgon. Det finns lussekatter över ;)

2010-12-01 @ 23:45:05
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Dina bryn är verkligen PERFEKTA!



Kolla in receptet. Faktiaskt nyttig deg. Kan tom använda mer rågmjöl om man vill..



Gött. Då får vi höras närmre om var vi ska ses och så.



Kram på dig

2010-12-02 @ 09:04:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0