Min kropp spelar ett spratt!

Det är väl konstigt hörni. Hur man kan känna sig som världens starkaste igår, köra hårt på gymmet och dricka vin på kvällen. Idag vaknade jag upp med värsta frossan samtidigt som jag hade svettpärlor i pannan. Jag hade ont när jag svalde och det tog inte lång stund innan jag förstod att jag hade feber. Jag rasslar och hostar. Nisse ska vara hemma imorgon med sen hoppas jag på att vara fit for fight igen. Jag har inte tid att vara sjuk nu ju. Jag vill göra en massa skoj.


Jag har inte så mycket mer att bjuda på idag. Eller jo, Nisse och Engla har bakat lussebullar. Jisses vad goda dem blev. Sjuklingen blev serverad bullar och te på soffan. Ja, bullar. Tro inte att jag äter en bara. Jag har redan klämt i mig tre and more to come. Är det nybakat så är det, hihi.



Lussebullar i alla dess former och storlekar. Jo, så blir det när man bakar med barn.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Äh, så länge de smakar bra så. Har du tänkt mer om torsdag? Hanna tycker det är ok om du följer med iaf

2010-12-15 @ 08:13:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 21:05:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0