Trögstartad Lucia!

Shit vad vi var trögstartade här idag då. Nisse började lite senare idag så han lämnade Engla och jag fick chansen att ligga och dra mig till kl åtta. Tur var väl det för jag vaknade med halsont som faktiskt känns bättre nu. Förutom att duscha har jag inte gjort så mycket mer än att slöat i soffan medans Lhea har sovit. Nu sitter jag här och käkar frukost ett par timmar sent.


Vi har en ny lek här hemma som heter Lhea plundrar granen. Vi hänger upp och hon plockar ner. Jag är inte den som sätter undan saker heller, utan tycker att dem ska lära sig. Har vi kommit någon vart. Nej. Idag ska det lussas på dagis jag är så nyfiken och kan knappt bärga mig att få se min fina lilla tjej sjunga.






        

Kommentarer
Postat av: Charlene

Så fina bilder det blir med din kamera :)

2010-12-13 @ 18:59:17
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0